środa, 16 września 2015

Wesele u Nowakowskich - Zakościele



Nowakowscy byli sąsiadami mojej babci. Na tym zdjęciu jest uwieczniony jeden z najpiękniejszych dni - wesele ich córki  Anny (bądź Hanny). rodzice Panny Młodej - na zdjęciu po lewej stronie - Michał Nowakowski i jego żona Salomea.

Mieli oni dwie córki -  Hanię oraz Gienię - która siedzi na dole razem z bratem, Marcelem.
Na górze, nad panem młodym , wysoki , najstarszy z ich synów - Jan.
Obok niego -czwarta od prawej, na zdj- Bernadeta (siostra babci) , która była druhną na ślubie. Stoi z przepięknie ułożonymi włosami, z bukietem kwiatów, w cudownej sukni z kokardą i z przepaską na włosach. Wtedy to był krzyk mody.
Trzeci od lewej na górze - Rudy.

Obok Bernadety , z jej lewej strony (czyli trzecia osoba od prawej) , to kolejny syn Nowakowskich - przyjaciel rodziny Kocurów - Kazimierz.  Był on dobrym znajomym Alojzego, starszego brata mojej babci, który wyjechał po wojnie do Stanów.

update (18 kwietnia 2017) - jakiś czas temu dostałam mejla od pana Wojciecha, który poinformował mnie, że w tym wpisie piszę o ślubie jego pradziadków. otrzymałam też kilka zdjęć , i tutaj pozwalam sobie opublikować tą samą fotografię z pochodzącą z innego archiwum rodzinnego ;)





 Zachowało się u nas jedno ich wspólne zdjęcie : Alojzy Kocur i Kazimierz Nowakowski. :




oraz jedno, na którym  Kazimierz jest sam:




;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz